Busy day

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för den usla uppdateringen från min sida idag, men jag har haft lite mamma-mys idag så det har helt enkelt inte kommit något tillfälle att skriva/tidsinställa något inlägg överhuvudtaget. Men jag tackar Ida som uppdaterat er idag, tacktack!
 
Jag måste tyvärr säga att det inte blir någon vidare uppdatering från mig imorgon heller. Tidigt imorgonbitti drar jag, min mamma, min kompis och även hennes mamma iväg på utflykt för att rida islandshästar ute i skogen. Vi kommer hem någonstans på eftermiddagen och då tänkte jag och min kompis vara lite med varandra. Men jag ska försöka tidsinställa några inlägg ikväll som dyker upp imorgon! c:
 
Annars så ska jag logga in för första gången idag nu och antagligen umgås lite med Idis. Hoppas ni alla får en trevlig fortsatt lördagskväll! :D
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback