Wi-Fi

Jag tycker synd om min dator.

Som jag tidigare berättade så skulle det finnas gratis Wi-Fi på vårt rum, vilket det faktiskt gjorde. Min spontana reaktion till det var typ WIIIIEEEEE, innan jag insåg att det faktiskt inte funkade... Så, jag trotsade mina stråk av social fobi och tvingade fram mig själv till receptionen för att på engelska fråga om det fanns några möjligheter att betala för att få det att funka, men nej. De tipsade mig dock att sitta på balkongen - vilket funkar! Det är inga otroliga hastigheter direkt, men jag kan blogga, vilket är det viktigaste. Det är dock sjukt varmt här, så min stackars dator flämtar efter luft. Eller okej, inte direkt, men den är sjukt varm... Så, eftersom jag tyvärr inte har en enda bild att visa er så flyr jag in i den svala luften i själva hotellägenheten, och sätter mig för att redigera ett par bilder. Vi ses sedan! c:
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback