And I'm back, again...

 
Men den här gången är jag inte ensam! Jag försvann ju bara helt plötsligt härifrån, utan att ens meddela varför. Dumt av mig, I know :/ Grejen var den, att jag åkte till Sicilien i en vecka (utan datorn) och glömde att tidsinställa några inlägg alls, ehehe, oj.. 
Men nu är jag tillbaka, med massor av ideér, och med min finfina vän som också ska blogga här! 
Nikki "Nik" Westlake, designexperten! Hon har - flitig som hon är - suttit och fixat på designen i flera timmar. Dessutom har hon gjort det mesta på headern, visst blev den bra? :D
 
Imorgon kommer ett inlägg som Nikki skrivit om sig själv, så se till att kika in då! :D
 
Bjuder på en bild på mitt maffiga friesersto c:
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback