Hallå där!

Hej hallå!
 
Det är jag som är Nikki, och det är även jag som kommer att börja blogga här på JorvikCookies med Ida. De flesta vet säkert inte vem jag är och vad jag gör här så jag tänkte göra en lång historia kort och berätta lite om vem jag är! Ni kanske känner igen mig från något inlägg eller någon bild som Ida publicerat bak i tiden men - jag tänkte att jag skulle berätta mer än så.
 
Jag heter alltså Nikki Westlake, men kallas gärna för Nik. Jag är en helt normal tjej som gillar hästar, datorspel, träning och musik. I Firgrove där jag bor står även mina 5 alldeles egna hästar: Star, Wille, Frodo, Napoleon och Sauron. Jag är en väldigt glad, flummig och trevlig person som tar det mesta oseriöst om jag får men kan även vara en väldigt allvarlig person när det behövs. Om jag inte spelar Star Stable och skypar med Ida så hittar ni mig oftast på tumblr, YouTube, Instagram, på hästryggen eller vid stranden. Somsagt älskar jag även musik och kan lyssna på nästan alla olika musikstilar sålänge det inte går för sakta i melodierna.
 
Om vi endå pratar om mig själv så kan jag ju berätta att jag älskar datorspel och har älskat det enda sen jag fick mitt första vid ung ålder. Jag spelar allt möjligt - SSO, Minecraft, TS2 & TS3. Därför kan det även dyka upp lite inlägg som kretsar kring lite andra spel i framtiden!
 
Det var väl det jag hade att säga för nu. c: Jag hoppas att ni fortsätter följa bloggen och att vi ses någon dag på Star Stable!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback